Followers

Friday, March 25, 2011

Coin purse


Semalam, pas balik umah, mood menjahit Su teramat rajin telah datang pada Su. Su semalam malam telah menjahit tanpa henti 7 fabric coin purse. Gian jugak menjahit coin purse ni.
Lepas 1, ke satu Su menjahit. Koz sebelum ni, Su pernah jahit fabric coin purse ni, tapi asyik tak menjadi, koz kecik sangat, susah bile nak terbalik kan wrong side kain ada ke depan.
Akhirnye, malam semalam, jadi jugak Su menjahit fabric coin purse yg kecik ni. Bolehlah muatkan kamera kompak, henpon, atau pun blackberry.
Kalau ada sesapa nak beli, yang dah readymade ni, boleh emel Su at
atau isi borang
1 coin urse rege RM 5 jer. Pos ekspres RM 3.50.
:D
:D
:D

Nuffnang

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails